Drack igår..

Heejsan!
Vaknade vid 12 utan baksmälla!
Det är nog de bästa med öl, att jag inte får baksmälla. :)
Drack inte alls mycket igår, jag tror jag drack 3 slots och 1 kung, och jag var full. ;o
Iofs så körde vi ölspelet och sedan hade jag inte ätit någonting på hela dagen, så det kan nog bero på det. :p
Mina knappar började fuckka sig igår också! :@
Irriterande mobiljävel!
Var hemma hos Diana med Diana, Emily & Besim, spelade billjard och drack öl och bara hade det allmänt trevligt! :)
Idag har jag inte gjort någonting hittills, har pratat lite med favoritpappa om lite saker oså :)
Sen har jag pratat med mamma om att åka och köpa skor på måndag så det ska jag göra då, direkt efter skolan.
Lyckade skor jag har nu ändå ;)
Ett stort hål i mitten av högra skon och ett som börjar bli ett hål i hälen.
På vänstra skon har tyget slitit upp sig så det är ett hål mellan tryget och det hårda som skon har, det som är underst. :s
Aja, det mejkar sense när jag läser det och jag fattar också för att jag vet var hålen är! (y) ;-)
Vet inte riktigt vad som händer idag, kanske dricker lite idag igen, jag har 7 öl kvar så jag kan bli full idag igen! :p haha!
Nejnej, nu blir det en kopp kaffe och sen en film eller nåt. :)

I know that I've got issues, but you're pretty messed up too!

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0