Äter nästan inget.. :s

Tryckte inte i mig direkt mycket mat förut..
Åt två kött bitar som inte alls var stora och typ 3 broccoli.. :s
This is baaad! :/
Pappa ska göra sina special bacon till mig senare! Åååh det ska bli såå gottit ;o ;-D
Vet fortfarande inte vad som händer idag.. :/
Vet inte ens om jag känner för att hitta på nåt.. :s :/
Vem vet, jag kanske drar ner till vargön hem till Camilla och träffar dem :)
If aj hav de ork.. :p :)
Tror att det blir en film men jag har ju sett de flesta så det finns inte så många att välja på längre.. :p
Michael har ju iofs filmer som är våra..
De får vi hämta nåndag :) (y)
Nejnej, nu ska jag hämta kaffe! :)
Du har jävla fel.. Jag förstår inte..

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0