I wanna kick your teeth in! Fittunge!

99 saker du inte visste om mig.

 


1. Fullständigt namn? - Sara Maria Savefors.
2. Exakt ålder? - 17 år, 8 månader och 20 dagar.
3. Vart bor du? - Vänersborg.
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och Robin. ( Och Magnus för tillfället )
5. Husdjur? - Ja, en katt :)
6. Färg på ditt hus? - Orange hus, jag bor i lägenhet.
7. När är du född? - 1991-12-23
8. Klass? - Hp08, 2 året.
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb? - Nix.
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte.
13. Duschat idag? - Nix, igår.
14. Kramat någon idag? - Nej.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? - Godis.
17. Dagens klädsel? - Trosor och en tunika.
18. Dagens låt? - Just nu: Papa Roach - Hollywood Whore annars har det varit lite låtar med Kelly Clarkson :)
19. Dagens sötnos? - Jenny :)
20. Dagens roligaste? - Magnus gick! :D
21. Har du många vänner? - Jag klarar mig iaf :)
22. Hur många har du kysst? - Räknar inte.
23. Vem kramade du senast? - Mamma tror jag.
24. Hur många vill du ha sex med? - Whuuut? ;s
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Noll personer :D
27. Har du pojk-/flickvän? - Nix :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Diana om jag inte ringt inatt.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jenny: "Vaken :-D"


FAVORIT:


31. Film? - Hm, det finns massa bra filmer! Men "Titanic" är en :)
32. Låt? - Slipknot - Snuff
33. Mat? - Jag vet inte.
34. Dryck? - Vatten och cola.
37. Stad? - Vänersborg
38. Land? - Vet inte.
39. Ämne i skolan? - Bransch & Produktkunskap tror jag :)
40. År? - 2007 och 2009 :)


SENASTE:


41. Personen du tänkte på? - Ingen speciell..
42. Personen du kysste? - Christian eller Frida.
43. Gången du spydde? - Det var ett jävla tag sen.
44. Gången du grät? - Det vet jag inte.
45. Pizzan du åt? - Kebabpizza utan lök ;-D
46. Gången du var i göteborg? - 2008
47. Gången du var i stockholm? - Jag har aldrig varit där.
48. Gången du var full? - Förra veckan nångång.
49. Gången du var hög? - Några månader sen.
50. Personen som såg dig gråta? - Frida tror jag.


ANTINGEN ELLER:


51. Svart eller vitt? - Båda :)
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på sällskapet.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel :D
55. Singel eller upptagen? - Singel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? - No idéa.
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother.
60. Svart hår eller blont? - Båda är snygga.
61. Blåa ögon eller bruna? - Vet inte.
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits!
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg, jag har inte varit i Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger! ;)
65. Coca cola eller fanta? - Cola :)
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda :)
69. Leva eller dö? - Leva


ANTAL:


70. Personer du älskar? - Mina närmaste.
71. Personer du hatar? - Finns några stycken! ;-)
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Räknar inte.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 3 tror jag.
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha, ett antal! xD
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inte så många faktiskt. 3 kanske? :)
77. Piercingar har/haft? - Har i näsan, tungan, och mitten av underläppen :) Har haft i båda sidorna av underläppen också :)
78. Personer du saknar just nu? - 2 tror jag.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två.


VEM:


80. Vill du kyssa nu? - Ingen. ;p
81. Ska du träffa imorgon? - Jag vet inte!
82. sjöng du senast för? - Jenny ;)
83. Hade du senast en msnkonversation med? Sofia Andersson tror jag :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - Diana :p
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen aning.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HAHA! They know ;-)
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Vet inte.


VAD:


90. Gör dig glad? - Vet inte, olika saker :)
91. Gör dig ledsen? - En del saker.
92. Vad vill du helst göra nu? - Åka till överby med syster, Tindra och Theo och ta en fika :)
93. Önskar du att du slapp göra? - Bo hemma när Magnus är här!
94. Vill du ha nu? - Pengar, mat..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar, ljus och mer saker. :)
96. Längtar du till? - "Det" händer om ett par månader :)
97. Tycker du om dina betyg? - De blir bättre&bättre :)
98. Ångrar du ditt liv? - Nej.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Tindra & Theo! Min släkt & vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0